Saturday, July 5, 2008

anwar akan dikorbankan amerika untuk amerika?

postings in kuda kepang - july 2008

yin & yan
said...AGEN AMERIKA (ANWAR) MUNGKIN AKAN DIKORBANKAN OLEH AGEN AMERIKA YANG LAIN UNTUK FAEDAH YANG LEBIH BESAR UNTUK AMERIKA.

Datuk,

Apabila Anwar berkata dia mungkin menjadi sasaran pembunuhan, kita percaya hanya agen amerika lain yang sanggup mengorbankannya untuk faedah amerika yang lebih besar. Jika Anwar terkorban maka mudahlah amerika campur tangan dalam urusan malaysia.
Perhimpunan besar penuh amarah adalah sebenarnya merbahaya untuk Anwar. Tak tahu samaada Anwar tahu apabila amerika di belakangnya mereka boleh gunakannya secara dia hidup atau secara mati.

ajai62 said...

Datuk,

Saya sokong komen yan&yin... berkemugkinan besar... US yg nk tamatkan Anwar ni... tunggu punya tunggu tak jadi PM pun.... sampai US nk bankrup dah..... so utk nk mudahkan US masuk campur urusan negara.... "habiskan" anwar... tuduh kerajaan Malaysia... dapatlah dia masuk sebagai Polis Dunia.... tapi sayang anwar ni dah buta..... nawaitu dia satu jer... nk jadi PM.... apa jadipun itu cita2 dia sebelum mati kot.... tapi dia ingat dia lebih cerdik dari US... instead of dia menggunakan US sebenarnya US yg menggunakan dia... eh... rakyat Malaysia yg akan menanggung akibat nanti.... drama ini bila akan berakhir... moga Allah lindungi kita dan malaysia dari setan durjana ni....

No comments: